2011. november 27., vasárnap

58.rész

Szülők és gyermekek



Minden tökéletes volt. Nem akartam, hogy véget érjen ez az időszak. A hátam nem bírta sokáig az óriási hasam jelentette súlyt, így többnyire ülésre és fekvésre voltam ítélve, de nem bántam; így bő idő adatott nekem többek között az írásra. Régóta ügyködtem egy ajándékon, amit Robnak szántam. Eleinte azért csináltam az egészet, hogy feldolgozzam a történteket, hogy végre kiadjam magamból a rengeteg érzelmet és gondolatot, hogy végre békére leljek. Ez a terápia aztán átfordult valami egészen más jellegű dologba: meg szerettem volna hálálni a Robtól kapott törődést és szeretetet, újra és újra be akartam bizonyítani neki, mennyire szeretem, hogy számomra ő az igazi, és semmi másra nem vágyom, mint a közös életünkre.
Amikor az utolsó pontot is kitettem és elküldtem az elkészült művet, alig akartam elhinni, hogy tényleg megcsináltam. Kész, vége, befejeztem. Alig vártam, hogy megmutathassam Robnak, a kíváncsiság kínzón furdalta az oldalamat, hogy vajon mit fog szólni hozzá.


A terhességemmel járó egyik legnagyobb boldogság egyértelműen az volt, hogy újra közel érezhettem magam a szüleimhez. Sokat tanultam tőlük; a kapcsolatunkból, abból, ahogyan Annie-hez és hozzám viszonyultak. Szerettem volna bölcsebben felnevelni a most bennem növekvő gyermeket. A szívembe véstem egy ígéretet: bárhogyan is alakuljon a jövő, mindent megteszek majd érte, teljes lelkemet adom a nevelésébe, s nem hagyom, hogy fölösleges csalódás és fájdalom érje őt. Annie-nél is hasonlót éreztem, de akkor még nem voltam ennyire erős, ennyire magabiztos. Tudtam, hogy most mindenáron betartom az ígéretemet, s ebben Rob is a segítségemre lesz. A kételyek, amik eleinte majd’ felőröltek, az utolsó hónapra nyom nélkül eltűntek. Már nem csak bíztam, hanem hittem is benne, hogy Rob a gyermekem apja. Így kell lennie, éreztem.

Alexa jobban aggódott a szülés miatt, mint én. Tudtam, hogy képes vagyok rá és végig tudom csinálni, ha eljön az idő - nem éreztem félelmet.
- Szinte fel se foghattad, mi történik - nyugtalankodott egyszer, amikor telefonon beszéltünk. - Biztos, hogy ne utazzak fel? Csak egy szavadba kerül, és megyek.
- Alexa, erre semmi szükség! - nevettem jókedvűen. - Nem kell aggódnod értem, minden rendben lesz! Rob bejön velem a szülőszobába. Mellettem lesz.
- Mikor szült Rob? Nem is tudtam róla, hogy egyszer már végigcsinálta ezt az egészet - jegyezte meg gúnnyal vegyes sértettséggel a hangjában. Láttam magam előtt, ahogy felhúzza az orrát.
- Lexi - fuldokoltam a nevetéstől. - Ne csináld ezt, kérlek! Belesajog a derekam a nevetésbe.
- Ha-ha-ha - morgott a telefonba. - Komolyan beszéltem, Rachel! Én tényleg szívesen utazom, bemegyek veled a szülőszobára, segítek neked, amiben csak tudok. Én is anya vagyok, tudom, milyen érzés.
- Tudom, Lexi - már csak mosolyogtam az elszántságán. - Hálás is vagyok, amiért megtennéd ezt értem, de most nem szorulok más támogatására, csak Robéra. Bőven elég, ha ő ott van és fogja a kezem. Nekem nem kell ennél több - hallottam a lélegzetvételeiből, hogy lassan megadja magát, ezért folytattam. - Ő is ezt szeretné. Annie-nél nem vehetett részt benne, nem tudja, milyen élmény ez. Szeretném megadni neki a lehetőséget.
- Jól van, jól van, meggyőztél! - tett le eredeti szándékáról. - Legyen úgy, ahogy ti akarjátok. Végül is, a ti gyereketek, nem? - viccelődött, mire mindketten nevetni kezdtünk.
- Ja, valahogy úgy - válaszoltam még mindig kuncogva. - Köszönöm, Alexa!
- Nem tesz semmit, Elly - szólított a gyerekkori becenevemen, ahogyan én is megneveztem az előbb. - Te is megtetted értem, és tudom, hogy még egyszer megtennéd.
- Még sokszor! - nevettem újfent. - Bár nem biztos, hogy ennek mostanában kéne megtörténnie. Tudtok még olyan különleges neveket, mint az Electra és az Isaac?
- Hé, mi bajod ezekkel? - kiáltotta tetetett felháborodással a hangjában. - Amúgy ne aggódj, hugi, van még bőven raktáron!
- Akkor jó... Nem szeretném, ha a következő csemete Joe lenne - húztam tovább, jót mulatva a lelki szemeim elé képzelt arcán.
- Tényleg, még nem is kérdeztem; mi lesz a neve a tiéteknek? - kapott észbe. - Hogy feledkezhettem meg erről? - döbbent le saját magán.
- Még mi magunk sem vagyunk biztosak benne. Vannak ötleteink, de... még nem döntöttünk - feleltem habozva. Valamiért zavarba jöttem a kérdéstől.
Alexa egy pillanatig hallgatott, valószínűleg nem tudta, mit mondhatna erre.
- Majd a pillanat úgyis hozza - mondta rá végül.
- Igen, biztosan - válaszoltam és reménykedtem benne, hogy így lesz, és nem fogunk összevissza habogni, ha eljön az idő.


- Még ezt a kettőt tedd fel, aztán elég lesz! - nyomtam Annie kezébe két sötétben foszforeszkáló, műanyag csillagot.
- Értettem, főnök! - vigyorgott rám válaszul. Kikapta a kezemből a csillagokat és két határozott mozdulattal felnyomta őket a plafonra. Olyan szenvedélyesen mozgott a létrán, hogy féltem, leesik.
Kitalálhatta mire gondolok, mert gyorsan lemászott és széles, vidám mosollyal az arcán megjegyezte: - Huh, küldetés élve teljesítve.
A szemöldökömet rosszallóan összehúztam, de a szám sarkában bujkáló mosolyt nem tudtam megfegyelmezni.
- Még szerencse, különben Robra kellett volna bíznom ezt a feladatot! - jegyeztem meg félig viccelődve, félig komolyan.
Vártam, hogy Annie csatlakozzon hozzám a nevetésben, de valamiért nem tette meg. Feltűnően a hátam mögé bámult.
- A francba! - szitkozódva hátrafordultam. Robot csupán két lépés választotta el tőlem.
- Kikérem magamnak! Igenis jól elboldogultam volna egy kis csillagragasztgatással! - Imádtam, amikor játszott. Büszkeség öntötte el a szívemet a tehetségét látva. Csak egy kis családi színjáték volt, mégis láttam, hogy előbújik belőle a színész.
- Tudom, azzal tényleg nem lett volna gond. Itt a létráról van szó - avattam be a tréfám hátterébe.
- Ó - nyögte. - Azzal valóban meggyűlhetett volna a bajom.
Nem bírtam tovább ellenállni a vágynak; hozzábújtam meleg testéhez, ajkaimat pedig egy csókra nyújtottam felé, amit unszolás nélkül megadott. Belesóhajtottam a csókunkba.
Annie megköszörülte a torkát; túl hamar. Kelletlenül engedtem el Robot magamtól. Ő is hasonlóan érezhetett, mert a karját a derekamon tartotta és befejezésül egy puszit nyomott a fejem búbjára.
- Örülök, hogy ilyen könnyedén megfeledkeztek a külvilágról, de annak még jobban örülnék, ha ezt nem a közelemben tennétek! - jelentette ki a lányunk csípőre tett kézzel.
- Senki sem mondta, hogy itt kell ácsorognod és nézned - vágott vissza Rob. - Különben is, a fiúd lent vár - hangsúlyozta ki a fiúd szót.
- És csak most szólsz? - kiáltotta Annie, aztán már ott sem volt. Dobogó léptei felverték a ház csöndjét.
- Ezek a fiatalok... - akarta mondani Rob, de nem engedtem, hogy befejezze a mondatot. Ajkaim űzött vadként tapadtak az övéire. Éheztem az ízére, a közelségére, pedig alig néhány órára hagyott minket magunkra Annie-vel.
- Hiányoztál - súgtam, miközben még mindig hozzásimultam. A pocakom jócskán megnehezítette a dolgunkat, mégis jólesett, hogy ott volt közöttünk.
- Te is nekem, szerelmem - válaszolta, majd újabb csókot nyomott az ajkamra.
Aztán finoman elhúzódott tőlem és leguggolt a hasamhoz. Ujjaival végigcirógatta, majd egy cuppanóst nyomott pontosan a köldökömre.
- Te is hiányoztál, picim!
Beletúrtam a hajába, s élveztem hasamnak csapódó lélegzetét. A gyerekszoba nyugalma, világossága és csöndje még békésebbé tett. Mesebeli kis birodalmat alakítottunk ki a kis hercegnek. Vagy hercegnőnek. Nem tudtuk a nemét, pontosabban nem akartuk tudni. Ugyanúgy meglepetés lesz, mint a neve.
- Olyan jó, hogy itt vagy! Minden tökéletes - sóhajtottam.
Rob felemelkedett; túl lassan ahhoz, hogy ne vegyem észre a szemébe úszó felhőket. Megsimogatta a karomat, és komoly hangon megkért, hogy menjek le vele az étkezőbe.
- Beszélnünk kell! - szólt, majd elindult, de én a karja után kaptam és megállítottam.
- Minden rendben? - fürkésztem az arcát.
- Persze, ne aggódj! Csak szeretnék mondani valamit - a vonásai nem árultak el semmit, ahogyan a szemei sem. Nyugodtnak tűnt.
Némán bólintottam, de nem győzött meg arról, hogy minden rendben van. Nem értettem, hogy mi folyik itt.
Követtem őt, le a lépcsőn, át a folyosón, a nappaliból az étkezőbe, ahol leültem és vártam, hogy előrukkoljon a mondanivalójával. Ehelyett azonban türelemre intett, és a konyhába ment, hogy teát főzzön nekem. Miközben a teára várt, egy tányérra süteményt pakolt.
- Clarissa küldte. Az esti vacsorára készült, ez egy kis kóstoló - szólt ki nekem a konyhából.
- Kedves tőle - válaszoltam szinte automatikusan.
Annie ma Fynn szüleivel vacsorázott, tőlük érkezett a csemege. Mindig gondoltak ránk, amikor sütöttek vagy vásároltak valamit. Nagyon jóban voltunk a szülőkkel, Clarissával és Daniellel.
Pár perc múlva megérkezett a gőzölgő tea és a gusztusos csokis sütemény. Rob elém helyezte egy tálcán, majd leült mellém, s miközben megkóstoltam az édességet, a karomat simogatta. Szinte soha nem bírta megállni, hogy ne érjen hozzám, de nem hibáztattam - én is ettől a kényszertől szenvedtem.
- Hogy ízlik?
- Hmm, finom... Mi más lenne? - mosolyogtam. - Kérsz?
Bólintott, s már nyúlt volna a villámért, amikor visszatartottam a kezét. Haraptam egyet a finomságból, majd a morzsás ajkaimat az övéihez nyomtam. Egyre nehezebben vettük a levegőt, ahogy a csókunk elmélyült. A kezem gyengéden, kissé remegve bebarangolta a testét, mire Rob felnyögött. Végigfutott a bőrömön a borzongás, amikor megéreztem kezem alatt a vágyát.
Elszakadt tőlem, szinte fuldoklott, a tekintetét elfordította.
- Annyira... kívánlak - a hangja kínlódott, mégis örömet szerzett vele. Hízelgett, hogy ilyen erős hatással vagyok rá.
- Én is téged - válaszoltam egyszerűen, majd folytattam az evést.
Hitetlenkedve nézett rám, de nem szólt semmit. Az arcán elterült az imádott féloldalas mosoly.
- Jobb is, hogy a sütit jobban kívánod, mint engem, így legalább el tudom mondani, amit akarok - cikizett.
Én csak megrántottam a vállam, mire egymásra néztük és felkuncogtunk.
- Mondd csak, ne kímélj! - most már biztos voltam benne, hogy bármit is akar mondani, az nem lehet rossz.
- Szóval... - kezdett neki, immár komolyabban. - A minap támadt egy ötletem, aminek ügyében ma bent jártam a városban. Szerettem volna tudni, hogy megvalósítható-e, hogy lenne-e rá igény.
- Mégis mire? Nem árulod el? - nyaltam le az ujjamról a rákenődött csokit.
Rob hangosan nyelt egyet, de folytatta. - Arra gondoltam, hogy Edmontonban nyithatnék egy iskolát, ami felkarolhatná a tehetséges, kezdő színészeket, forgatókönyvírókat, filmes és színházi embereket. Semmi ilyesmi nincs a városban, pedig úgy néz ki, lenne rá igény. Sokan szemeznek ezzel a karrierrel.
Elképedve hallgattam Rob ötletét. Ez volt az, amire álmomban sem gondoltam volna! Íróként ennyire ne lenne fantáziám?
- Nem tetszik? Nem jó ötlet? - kérdezte aggódva elkerekedett szemeimet látva. - Mondd meg nyugodtan! Tényleg csak elméleti szinten mozog a dolog, még nem kezdtem bele semmibe, és ha nem akarod...
- Elment az eszed? - kiáltottam rá, mire még jobban elkeseredett. Nem tudta leplezni, hogy mennyire szeretné ezt az ötletet megvalósítani. - Ez csodálatos ötlet! Jaj, Rob, ez fantasztikus! Hogy gondolhattad azt, hogy nem fog tetszeni?
- Tényleg így gondolod? - csillantak fel a szemei.
- Száz százalékosan melletted állok és támogatlak benne! - bólintottam rá őszinte, boldog mosollyal az arcomon. - Már látom is magam előtt... Rob, annyira klassz lesz! Élvezni fogod, és óriási sikereid lesznek! Újabb dolog, amivel beírod a neved a történelembe. És a srácok... imádni fogják! - lelkesedtem.
Rob felpattant, hogy magához öleljen, de a hirtelen mozdulattól az asztal szélén lévő bögre letáncolt, tartalma a lábamra ömlött, majd csörömpölve, darabokra hullva földet ért. Felszisszentem a forróságtól, kezeimet a hasamra kaptam, megijedtem, hogy esetleg oda is fröccsent a bögre tartalmából, de szerencsére érintetlen maradt. Rob elsápadva ért a pocakomhoz, és hatalmasat sóhajtott megkönnyebbülésében, hogy semmi bajom.
- Ne haragudj, Rach! - fújtatott leizzadva a pillanat izgalmától. - Maradj így, ne mozdulj! Mindjárt feltakarítom.
Felállt, hogy a konyhába menjen, de a biztonság kedvéért még egyszer megkérdezte, hogy nem esett-e bajom.
- Minden rendben, csak a lábamat érte, de az sem vészes. Nem volt olyan forró.
Rob gyorsan bólintott, aztán sietett, hogy lapátot és seprűt szerezzen a bögre darabjainak. Én addig a lábamat borító nedvességet néztem. Valami... nem stimmelt. Odanyúltam, az ujjaim kutakodóan fogták az átázott anyagot A combomtól a térdemig foltos és nedves voltam, de máshol is éreztem... a lábaim között.
- Rob! - kiáltottam. A hangom megtelt pánikkal. - Rob, gyere!
Rob megjelent az ajtóban, a kezében lévő takarítóeszközökkel esetlenül festett. Kérdőn nézett rám.
- Rob, azt hiszem... Azt hiszem, elfolyt a magzatvizem.

6 megjegyzés:

  1. Áááá!!
    Végre megszületik!! :))
    Jaj nagyon tetszett. Igazából nem is tudom, mit lehet még ezen kívül mondani. Szép kis család lettek, imádom a meghitt pillanatokat, amiket írsz nekik, a kis piszkálódásokat. Ahogy Rob bolondul a piciért. :)
    És ez az ötlet egyenesen remek!! Rob is azzal foglalkozhat, amit szeret, közben pedig eleget lehet a családjával. Nagyon remélem, minden rendben lesz a szülésnél!
    Jujj izgulok!
    Siess a kövivel!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Mint már mondtam, nagyon-nagyon örülök, hogy mégsem ez lett az utolsó rész!!

    Ez egy családias, szeretetteljes, szívmelengető fejezet lett és irigylem is Rachelt, hogy ilyen csodálatos emberek veszik körül! Imádom, ahogy Rob viszonyul a babához, pedig még mindig nem tudhatja, hogy az övé vagy Iané. Minden mozdulata és mondata elvarázsol.

    Egyetértek Pixie-vel. Ez az ötlet tényleg mindenki számára kényelmes tervnek ígérkezik és mégis élvezni fogja Rob is.

    Annyit nevettem a konyhás jelenetnél, miközben Rachel eszik és jaj, olyan édesek Robbal!! Mindig megfájdul a szívem, ha eszembe jut, hogy hamarosan vége a történetnek.

    Ez az előzetes nem a legjobbakat tartogatja. Ugyan a baba nyaka köré tekeredő köldökzsinór elég gyakori, azért lehetnek ebből komolyabb problémák is, ha a kicsi huzamosabb ideig nem jut elegendő oxigénhez. Remélem, semmi ilyenre nem kerül sor és tényleg viszonylag zökkenőmentesen lezajlik a szülés! Szegény Rob! Képzelem, hogy agyon fogja aggódni magát!

    Alig bírok várni a következő részig!!
    Puszik: Dóri

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek, hogy írtatok! Jólestek a kedves, dicsérő szavak! Értetek mindenképpen megéri írni a történetet, foglalkozni vele, időt és energiát szánni rá! Nagyon hálás ,,közönség" vagytok, amit nem tudok elégszer megköszönni!

    Eredetileg ez lett volna az utolsó fejezet, ebben született volna meg a baba, írás közben azonban máshogy alakultak a dolgok. Ha már az ihlet, a pillanat szenvedélye más diktált, gondoltam engedek a kísértésnek, és plusz egy fejezetet adok a történetnek. Érdekes, hogy hiába találtam ki szépen a befejezést, hiába terveztem meg a hátralévő fejezetek számát, hosszát és tartalmát, a vége felé valahogy nehezemre esik lezárni, és búcsút inteni a történetnek.

    Végig éreztem, hogy nem lenne hiteles, ha Rob teljesen befejezné a munkát, és hátat fordítana annak, amit annyira szeret, ezért találtam ki neki ezt a munkát. Ahogy ti is mondjátok, ebben örömét lelheti, egy számára új dolgot próbálhat ki, lefoglalhatja magát, segíthet, támogathat másokat, ugyanakkor nem kell elszakadnia a családját, ugyanúgy rengeteg időt tölthet velük.

    A szülés nem lesz komplikációmentes, de nem kell félni; végül minden megoldódik, ahogy ígértem! Így vagy úgy, de megoldódik...

    Befejezésként annyit mondanék, hogy én is imádtam ezeket a meghitt, kedves, kis családi pillanatokat. Nagyon jó volt megírni őket, ezzel beteljesítve az ő történetüket, és kifejezve azt, hogy ez már nem csak Rachel és Rob szerelméről, hanem a családjukról is szól. Sokkal több lett, mint amilyennek indult, és akarva-akaratlanul Rachel is változott, fejlődött, erősödött és remélhetőleg még szerethetőbb lett, még inkább valaki olyan, akivel azonosulni tudtok.

    A folytatás két hét múlva érkezik, de igyekszem vele!
    Köszönöm, hogy írtatok!

    Puszi: Helena

    VálaszTörlés
  4. Szia Helena!

    Elnézést, hogy lemaradtam a komik terén. :( Olvastalak végig, de összejöttek a dolgok!
    Nagyon jó ezt az idillt olvasni, imádom ahogy egy családdá válnak és minden elrendeződik. Édesek ahogy várják a picurt! :)
    A komplikációs szülés kissé elrettentett, de elolvasva a fenti szösszeneted, megnyugodtam.
    Jaj, de rossz belegondolni, hogy még 1 rész és vége van. Ha lesz időm az lesz az első, hogy újra végigolvasom. Sokkal jobb úgy olvasni, hogy tudom a történet lezárt, nem kell a frissre várni. Most éppen Pixie LtRP-ját olvasom újra. :)
    A következő a tiéd lesz Helena.
    Remélem, ha vége is lesz ennek a történetednek, nem váratsz minket sokáig és írsz még nekünk.
    Puszi: Gabó

    VálaszTörlés
  5. U.i: HiHiHi
    Elfelejtettem, hogy mit akartam még a szülésről mondani! Örülök, hogy apás szülés lesz! A saját párom jut eszembe, aki , mint minden férfi, írtózik a kórháztól. Nem kényszerítettem semmire, rá bíztam a döntést, hogy be akar e velem jönni! Megkérdezett pár ismerős "kispapát" és egyöntetűen rábeszélték. nem bánta meg, sőt kitett magáért! Imádtam érte! Annyira jó volt a még maszatos porontyaimat először az Ő kezében látni. Sztem meghatározó élmény volt neki is, mert nagyon jó, türelmes, a gyerekeiért mindenre képes apa vált belőle.
    A történetbeli Rob, biztosan érzem, hogy szintén így fogja megélni a gyerkőc születését.
    És tudjátok mi jut még eszembe! Rob a Bad Mothers Handbook c. film szülési jelenetében. Azt hittem megzabálom! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=eeBUJHUxJfU
    Jó a mi Robunk nem ilyen szerencsétlen! ;) ez csak bevillant! Bocsi, hogy ennyit szónokoltam! :)További szép napot! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Gabó!

    Mindig gondoltam Rád, amikor néztem, hogy érkezett-e hozzászólás. Tudtam, hogy csak idő kérdése és újra olvashatom a véleményedet! Mint mindig, most is nagyon örültem neki; köszönöm szépen, hogy fáradtál vele!

    Hát igen, Rachel szülése nem egy Bella-féle szülés lesz, ettől nem kell félni! Néhány apró kis meglepetésre számíthattok, nem egy ,,szokványos" szülési jelenetről olvashattok majd!

    A bloggal és a régi részekkel kapcsolatban tartogatok még egy-két meglepetést, szóval érdemes lesz egy kicsit várnod az újraolvasással! Ha az utolsó rész is felkerült, tájékoztatlak majd titeket a terveimről!
    Azt viszont már most elárulhatom, hogy ez volt az első és egyben utolsó fanfiction is, amit írtam és közzétettem blogon. Három regényötletem van jelenleg raktáron, ebből az egyik az, ami miatt tavaly félbehagytam itt a dolgokat. Azt akarom ezzel mondani, hogyha ennek vége, akkor a teljes mértékben általam kitalált (értem ezalatt, hogy nem valós, létező személy lesz a főszereplő) ötleteimet fogom megvalósítani regények formájában, ezeket pedig nem tervezem Interneten megjelentetni.

    Nagyon szépen köszönöm, hogy a saját élményedet megosztottad velem! Szerintem nem is tudod, mennyire jólesett ez nekem.

    A linkért is hálás köszönetem, ugyanis ezt a filmet még nem láttam, (számomra) egyszerűen képtelenség megszerezni! Jó volt látni ezt a kis klipet, nagyon édes volt!

    Nagyon örülök, hogy ennyit szónokoltál, tégy így máskor is!

    Puszi: Helena

    VálaszTörlés